Rosenthal Office Management

Rosenthal Office Management is in 2005 opgericht door Corine Rosenthal. Zij werkt samen met verschillende freelance specialisten. Haar visie is dat een goed georganiseerd kantoor essentieel is voor het hebben en behouden van een gezond bedrijf. Samen met de verschillende freelance professionals is haar missie te zorgen dat de continuïteit van alle administratieve werkzaamheden gewaarborgd blijft.

‘We hebben eindelijk duidelijk inzicht in onze administratie’

“Ik wil niet zeggen dat we onze administratie hebben verwaarloosd. Maar door onze groei wisten we eigenlijk niet precies hoe we ervoor stonden en als we iets nodig hadden was het een hele uitzoekerij. Wij houden ons voornamelijk bezig met onze opdrachten en komen er niet meer aan toe om zelf de administratie te doen. Daarom hebben we Corine gevraagd om orde op zaken te stellen. Voor eens en voor altijd. Corine kwam, zag en stelde paal en perk aan onze administratie. In korte tijd hadden we weer inzicht. Eindelijk. Het geeft een geruststellend gevoel dat de administratie helemaal in orde is. En dat we daar geen omkijken meer naar hebben.”
Monique de Koning

Andersom Organiseren

‘Ik kon me weer helemaal bezighouden met mijn vak en klanten’

“Ik ken Corine al ruim tien jaar. Ze had net haar eigen bedrijf gestart en stapte mijn kantoor binnen met de opmerking: ‘Ik ga alles voor je regelen wat de backoffice betreft; jij kunt je helemaal aan je klanten en je vak wijden.’ Dat maakte me aan het lachen, maar ze heeft het helemaal waargemaakt. Wat een topprofessional. We hebben steeds feedback gegeven en gevraagd aan elkaar en in al die jaren is de samenwerking alleen maar sterker geworden. Ze is deskundig op alle vlakken van de secretariële ondersteuning, inclusief financiën, ze is betrouwbaar en gelukkig heel erg vrolijk!”

Ineke Kievit-Broeze

KBC Optimising People

‘In korte tijd heeft Corine onze administratie en organisatie op het niveau gebracht dat we voor ogen hadden’

“Corine heeft de complete office geoptimaliseerd en inzichtelijk gemaakt. Ze dacht in het belang van de collega’s van Powerflex en ze heeft een grote bijdage geleverd aan een duidelijke, transparante communicatie in de organisatie. Dat heeft geleid tot tevreden collega’s, zakelijke partners, klanten en toeleveranciers en misschien nog wel het belangrijkste: een prettige werksfeer.”
Michael Haas

Powerflex Fluid Handling Products B.V.

‘In no-time was mijn kantoor op orde’

“Ik ontmoette Corine toen ik haar heb geholpen haar eigen officemanagementbureau op te zetten. Ik had al gauw door dat ik haar zo snel mogelijk ook zelf in moest schakelen. Ik had behoefte aan een parttime, no-nonsense officemanager die van aanpakken wist. Die heb ik in Corine dan ook gevonden. In no-time was mijn kantoor op orde en nam zij mij veel tijdrovende administratieve en organisatorische klussen uit handen. Daardoor kon ik me goed op mijn core-business concentreren terwijl ik wist dat de backoffice in orde was.” “Corine is ook een zeer plezierige, gezellige en betrokken persoon waarmee het prima samenwerken is. Ze denkt heel goed mee en houdt de belangen van haar opdrachtgever ook goed in de gaten. Ik kan Corine daarom ook van harte aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een parttime officemanager.”
Peter ter Beek

Directeur, LIFT OFF Business- en kredietcoaching

HFK Engineering

www.hfk.nl
  • Boekhouding

LIFT OFF Starterbegeleiding

www.starterbegeleiding.nl
  • Office Management
  • Projectadministratie

Algemene voorwaarden

Op alle door Rosenthal Office Management geleverde diensten zijn algemene voorwaarden van toepassing. Een exemplaar van deze voorwaarden zal op eerste verzoek gratis worden toegezonden. U kunt ze ook downloaden door op onderstaande link te klikken.
Rosenthal Office Management algemene voorwaarden

Maak een afspraak